Es esmu

Mani sauc Jana. Esmu traka uz kūku cepšanu. Lai dalītos savā priekā, izveidoju pierakstus. Priecāšos par katru, kurš šeit piestās uz brīdi.
Ja vēlies man kaut ko pateikt, labprāt gaidīšu Tavu ziņu e-pastā - jana.stendzenieki@gmail.com

otrdiena, 2013. gada 3. septembris

Cepts kamambērs ar rudens avenēm

 
Pati recepte jau vairs nav nekas jauns un izbrīnas vērts. Pievienotā vērtība šim pasākumam ir tikko norautās avenes un pašas radītā svētku sajūta nedēļas vidū.

Darbā ar kolēģi dalījāmies ēst gatavošanas pieredzē un, cita starpā, tika apspriesta cepta kamambēra tēma. Man āķis lūpā, cik tur tā darba - zvans vīram, lai mājās braucot no darba izbrauc cauri veikalam pēc siera, bet pārējais jau ir dārzā.
Atbraucot no darba, pats pirmais uzdevums bija ieslēgt cepeškrāsni (160 grādi) sieram, pēc tam žigli aizskriet līdz žogam pēc avenēm. Kamēr kamambērs cepeškrāsnī pūšās (minūtes 13...), pannā  sviestā jau cepinās  trīs bumbierīši. Ai, vēl pēc piparmētras jāizskrien!
Nu lūk - gatavs. Un izskatās tikpat skaisti kā kūka.....
Pašai prieks par ideju vakariņām, taču vīrs laipni atteicās un priekšroku devā ceptām olām:))
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru