Es esmu

Mani sauc Jana. Esmu traka uz kūku cepšanu. Lai dalītos savā priekā, izveidoju pierakstus. Priecāšos par katru, kurš šeit piestās uz brīdi.
Ja vēlies man kaut ko pateikt, labprāt gaidīšu Tavu ziņu e-pastā - jana.stendzenieki@gmail.com

pirmdiena, 2013. gada 2. decembris

Pārbaudītā mafinu recepte no JoyofBaking.com

 

Viss aizsākās pagājušajos Ziemassvētkos, kad meitas man uzdāvināja mafinu veidni. Kādu laiku nezināju, ko ar to iesākt:))
Veidne bija jāizmēģina un, meklējot receptes, atradu  Buttermilk Berru Muffins recepti mājas lapā JoyofBaking.com.
Mani izbrīnīja viena  no izmantotajām izejvielām - paniņas, jo nezināju, ka tās arī konditorejā var izmantot.Taču izmēģinot to, esmu sajūsmināta un uz šīs receptes bāzes esmu variējusi ar dažādām izejvielām - rabarberiem, karameļu krēmu no Spilvas, visām vasaras ogām un pašlaik - ar ķirbjiem.
Pievienojot kakao, esmu pielietojusi šo recepti arī kūkas pamatnei.


 Mafini ar paniņu piedevu

2 un 1/2 cup (325 g) miltu
3/4 cup (150 g) cukura
2 tējk. cepamā pulvera
1/2 tējk. sodas
1/4 tējk. sāls
1 citrona sula un rīvēta miziņa
1 cup (240 ml) paniņu (var izmantot arī kefīru)
1 ola (dažreiz lieku 2)
1/2 cup (120 ml) eļļas
1 tējk vaniļas cukurs (Dansuker)
1 līdz 2 cup (360-480 ml) svaigu/saldētu ogu 
 jeb 240 ml ķirbju biezeņa vai vienkārši kāds ievārījums

Muskatķirbis mafinus iekrāsos dzeltenos toņos



Sausās sastāvdaļas  - izsijātus miltus, cukuru, sodu, cepampulveri, vaniļas cukuru, sāli sajauc atsevišķā bļodā, pievieno ogas vai ķirbja biezeni u.c. (ļauj fantāzijai vaļu), viegli samaisa. Ķirbju mafiniem šoreiz piebēru arī sauju saldētu melleņu.
Citā bļodā viegli sajauc olu, eļļu, paniņas. Slapjās sastāvdaļas pielej pie sausajām un iemaisa vieglām kustībām līdz masa ir viendabīga.



Masu ieliek formiņās un cep  180 grādos 15 - 20 minūtes.

.

Visgaršīgakie sanāk keksiņi (mafini) ar mellenēm. 


Šiem keksiņiem pievienots vairāk ķirbja biezeņa kā receptē norādīts, tāpēc tie nav īpaši pacēlušies, bet garšoja vienalga lieliski. Tiem piemaisīju arī karoti karameļu mērces.

Cepot šos keksiņus, var izmantot jebko - sākot ar rabarberiem pavasarī, ogām vasarā, ķirbi rudenī, riekstiem un ievārījumu ziemā!

Lai izdodas:))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru