Es esmu

Mani sauc Jana. Esmu traka uz kūku cepšanu. Lai dalītos savā priekā, izveidoju pierakstus. Priecāšos par katru, kurš šeit piestās uz brīdi.
Ja vēlies man kaut ko pateikt, labprāt gaidīšu Tavu ziņu e-pastā - jana.stendzenieki@gmail.com

sestdiena, 2013. gada 9. novembris

Mandeļu biskvīts






Ļoti gards biskvīts ar mandeļu miltiem. Garšos visiem tiem, kuriem garšo mandeles.



Mandeļu biskvīts

5 olas

100g pūdercukura

60g maltu mandeļu

25g rīvmaizes (gaišas)



Dzeltenumus saputo ar pūdercukuru, iejauc mandeļu miltus, iecilā stingri saputotus olbaltumus, iemaisa rīvmaizi, un viegli izmaisa.


Mīklu izklāj sagatavotā veidnē un uzkarsētā cepeškrāsnī 180 grādu temperatūrā cep aptuveni 10 minūtes.




Biskvītam ir laba struktūra un burvīga garša. Pirmajā gatavošanas reizē ruleti pildīju ar putukrējumu un brūkleņu ievārījumu, taču vārītā krēma pildījums man patīk labāk.  Mandeļu un vārītā krēma garšas šķiet radītas viena otrai un, ja rulete sagaidīs nākamo dienu, vislabāk tās sajutīsiet tieši tad.
.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru