Es esmu

Mani sauc Jana. Esmu traka uz kūku cepšanu. Lai dalītos savā priekā, izveidoju pierakstus. Priecāšos par katru, kurš šeit piestās uz brīdi.
Ja vēlies man kaut ko pateikt, labprāt gaidīšu Tavu ziņu e-pastā - jana.stendzenieki@gmail.com

svētdiena, 2016. gada 10. jūlijs

Kūkas bildējas


Samtainā šokolādes torte

Šokolādīga torte


Šokolādes biskvīta torte ar šokolādes krēms

Švarcvaldes versija

Macarons

Sviesta biskvīts, magones, smiltsērkšķi un dažādi krēmi

Karameļu torte

Sviesta biskvīta torte ar biezpiena krēmu, krēmsieru un aveņu želeju

Apelsīnu biskvīts, biezpiena, svaigā siera krēms un ogas

2 komentāri:

  1. Ir kāda pamācība, kā izveidot tik skaistu Mikipeli?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labdien! Es meklēju un skatījos yotube. Bet kur-to vairs neatceros:)

      Dzēst