Es esmu

Mani sauc Jana. Esmu traka uz kūku cepšanu. Lai dalītos savā priekā, izveidoju pierakstus. Priecāšos par katru, kurš šeit piestās uz brīdi.
Ja vēlies man kaut ko pateikt, labprāt gaidīšu Tavu ziņu e-pastā - jana.stendzenieki@gmail.com

sestdiena, 2014. gada 11. janvāris

Mandeļu kūka



Jau sen ar kāri lūkojos uz šo mandeļu kūkas recepti*, jo man tā garšo konditorejas izstrādājumi ar mandeļu miltiem.... Tagad, garajās Ziemassvētku brīvdienās, beidzot savu vēlmi realizēju. Jāpiebilst, ka kūka tiešām ir viegli pagatavojama.



 Nepieciešams:

Mandeļu biskvītam

4 lielas olas
150 g cukura
200 g mandeļu miltu

Pārklājumam:
Vārītais krēms un ogas



Vārītais krēms: saita aprakstā vārītais krēms - vārītais krēms nr.1. Kūkai pietiktu ar pusi no receptē norādītā produktu daudzuma.
Oriģinālajā receptē kūkai bija vienkārši pārkaisīts pūdercukurs. Manā ģimenē tiek cienītas krēmīgas kūkas, tāpēc izvēlējos vārīto krēmu, kurš ir gana maigs, lai ļautu izbaudīt kūkas mandeļu garšu.

Gatavošanas gaita:



1.Cepeškrāsni sakarsē līdz 160 grādiem C. Kūku veidnē ( 22 vai 23 cm diametrā) ieklāj cepampapīru.


2. Tīrā bļodā saputo olas un cukuru līdz masa krēmīga un gaisīga. Pa daļām iecilā mandeļu miltus.


3. Mīklu iepilda veidnē un cep aptuvenu pusstundu.



4. Atdzesētu pārklāj ar vārīto krēmu un pārkaisa ar svaigām vai saldētām ogām.




5. Biskvītam bija laba tekstūra un lieliska garša:))

* Kūkas, Marina Neri, 66. lpp

9 komentāri:

  1. saprotu,ka sviests kremam nav jāpievieno?

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par recepti, gatavojot makarūnus paliek pāri daudz mandeļu milti, noteikti izmēģināšu, bet biskvītu griezīšu uz pusēm, lai sanāk liela un kārtīga kūka. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ieva, bet ja pievienos tikai atsijātos rupjos miltus, vai biskvītam būs spēka pacelties..Iespējams, ka svara robežās vajadzētu kādu karoti smalkākus mandeļu miltus vai arī parastos:))

      Dzēst
  3. kūka sanāca tiešām laba,paldies.
    Sakiet, kā būtu , ja es cukura vietā liktu klāt tikai medu? vai tas varētu kaut ko mainīt, lai kūka nesanāktu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jauki gan:))
      Daļu cukura varētu mēģināt aizvietot, bet visu - domāju, ka ne.

      Dzēst
  4. Cik lielà formà cepàt küku? Es cepu standartformà un sanàk uz pusi mazáka biezuma ziņà nekà jums ,tapĕc cepu divas porcijas un tad likšu vårito kremu gan iekšā gan pa virsu

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki, shobrid testeju sojas pienu un iedomajos vai kreemam var izmantot sojas pienu vai labak tomer parasto pienu?
    Dace

    AtbildētDzēst